Pages

Thursday, January 20, 2011

Cek Dari Nuffnang

JANA DUIT DGN:


Cek 1st dr Nuffnang terima bulan 3.



Cek ke-2 dr Nuffnang terima bulan 9.



Dunia blog, dunia yg masih baru bagi aku. Banyak yg aku blum tahu pasal dunia blog ni. Biasalah baru setahun jagung aktif berblog ni.


Terus teranglah cakap, aku mula bjinak2 dlm dunia blog ni disebabkan Nuffnanglah. Entah siapa empunya blog aku terjah cerita pasal income dia dapat dr Nuffnang. So, aku cubalah daftar diblogger. Sebenarnya satu apa pun aku tk tahu psl nk buat blog ni. Aku main buat je. Sambil tu rujuk toturial diblog member maya ni. Aku lupa siapa empunyanye.


Hari demi hari fahamlah sikit mcm mn nk edit itu ini. Last2 nilah rupa blog aku skrg. Cantik tak? Hahahha…perasan lebih. Emmm…aku blum nk ganti template baru lagi. Belum rajin nk tukar. Lagipun aku rs yg ni oklah juga. Tapi kalau mahu pembaharuan ok juga.


Nk diceritakan mula2 dulu aku kurang sgt nk update blog aku ni. Lama juga nk dpt income Nuffnang, Bila masuk je tahun baru tahun ni. Entah apa angin yg mdatang. Aku rajin nk update blog. Bermula dr itulah aku selalu je dapat buffered earning. Murah btl rezeki ms itu. Income pun cepat je masuk.


Blog Coretanmaya ni, mmg pyumbang utama income Nuffnang aku sbb incomenye boleh tahan juga. Selain blog ini, aku ada blog lain juga. Hehehe…tk boleh bgtau. Siapa yg tahu tu, tk pelah.


Bsyukur sangat2 sbb ke semua blog aku tu dpt buffered earning je. Cuma hanya 2 blog je yg mantap incomenye termasuk blog aku ni. TQ Nuffnang sbb mberi peluang kpd para blogger mcm kami mcari income lebih di internet.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...