Pages

Thursday, January 20, 2011

Payment Nuffnang : Alhamdulillah First Payment Currentlife2u


Alhamdulillah,syukur rezeki tahun baru,ni first payment from nuffnang..huhuhu..happy la firt time dapat earning bersama nuffnang dalam bblog n facebook..tujuan saya post kat cni coz nak bagi semangat kat diri sendiri n kawan2 blogger agar lebih bersemangat bblog n terus bblog bersama nuffnang...
kenapa saya tutup nama coz saya mahu lebih dikenali ngan nama c2u jer..kihkihkih(poyosssssssss)
kenapa saya tutup tang earnig coz earning ciput jer,malu nak display...hahahaha earning just dapat beli minyak hitam petronas syntiiuummmm semi sintetikjerrrrrrrr..hihihi..

Payment ni di bayar melalui HBSC tau..
whatever saya bersyukur dengan apa yang ada..
earning ni semua dapat dari BE yang diberikan oleh nuffnang kepada c2u,diharap nuffnang tidak segan2 untuk bagi BE LAGI kat c2u k,c2u janji akan promote habis-habisan BE tu nanti...hihihi(ayat bodek ke tuuuuuuuu..huahuahua..up to me laaaa)
terima kasih juga kepada semua kawan blogger yang supporting my blog,hope we all terus support all blogger,berkonsep win win situation..
TQVM Nuffnang..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...